hayatım boyunca karşılaştığım her olayda hep aynı şeyi düşündüm, ben arkamı döndüğüm anda arkamdaki ne düşünür hakkımda, ne söyler..Bir sinek olsam, uçup omzuna konsam, duysam tüm konuşmalarını ama aklından geçirdikleriyle birlikte..Özellikle erkek arkadaşım söz konusu ise..Acaba beni aldatıyor mu, karşıdaki kız hakkında ne düşünüyor, aklından geçirdiği kimse var mı, eski sevgilisini mi özlüyor,kısacası iç dünyasında neler yaşıyor en büyük meraklarımdandı..Ta ki bugüne kadar daha doğrusu dün'e kadar..Onun evinde yanlız olmak ne demek, istediğin kadar karıstır..Kimse bana yok özelidir ben karıştırmam, yok ayıptır ben yapmam demesin,sevgilinizin kocanızın beş dakka başını boş bıraktığı telefonlarını bile bes saniyede irdelemiyor musunuz? Ki onlar tuvalete bile telefonlarıyla giderken..Neyse işte böyle bir şans yakaladım diyelim.Olay ilk başta karşıma çıkan dijital çerçeveyle başladı, açtım içinde resim yok, daha sonra bulduğum hafıza kartıyla çerçevenin DNA'sı tutunca (Kanıt dizisinden alıntı) hemen izlemeye başladım slaytları..Bir kızla itiraf edeyim güzel bir kızla çekilmiş onlarca fotoğraf, ailesinin, kankalarının bütün eşinin dostunun bulunduğu kareler..Sadece seni tanıştırdığını iddia ettiği isimler..Tabi o sırada bu resimlerin etkisiyle dizlerde başlayan çözülmeler, ellerde uyuşmalar..Durun daha bitmedi...O da ne evde unutulmuş bilgisayar..Elimi bilgisayara götürürken kadınların "ben bilmeyeyim de ne yaparsa yapsın" cümlesi ölüyordu içimde..Evet tabiki önce resimleri araştırmaya koyuldum.Yine aynı kız, Allah'ım onu seviyor sanırım derken gözüme resmin çekildiği tarih ilişti.Biz tanışmadan önce oh çok şükür derken tabi ki şu soru beyinde zonklamaya başlar "e neden hala resimlerini saklıyor :( " Derken bu kadar üzülmene gerek olmadığını ispatlayan diğer kızların resimleri, ben sayamadım..Gördükçe daha da karıştırmak ister ya insan alınan dosyaları ziyaret etmek geldi içimden..Bir insan msn geçmişini neden saklar, alınan dosyalarında neden olur? Neyse tabi ki orada on beş ayrı kıza yazdığı tüm cümleleri okudum, ne kadar da benimkilere benziyorlar..Bakkala gitmiş oradaki kızın msn'i ve konuşmaları, alışverişe gitmiş tezgahtar kızla arayı tutmuş..Yazılar seviyesizlikten ölüyor ve büyük çoğunluğu cinsel içerikli..Bu dünyada anlamadığım tek şey bir kız kendine bu şekilde davranılmasına yada yaklaşılmasına nasıl ve neden izin verir?? Elbette bütün yazıları bu modda değildi, kimilerine ilan-ı aşk etmiş, kimilerine bana yaptığı gibi uzunca mektuplar göndermiş, baya emek harcamış, mesela bana aldığı setten bir tanesine daha almış,o da saklıyormuş meğerse..Neyse bir saf ben değilmişim diye sevinirken buldum kendimi o evde..Son mu nasıl,bu sefer öncekilerden ayrı bir şeyi denedim..Sessizliğimi korudum, asaletimden ödün vermedim, çıktım gittim tamam farkında olmadan sehpayı kırmış, hafıza kartını parçalamış olabilirim.Ama anlamayacağı şekilde bıraktım her şeyi..Yıllardır merak ettiğim o iç dünyadan şuanda nefret ediyorum..Meğer içleri pislik doluymuş adamların, neyse sonunda öğrendim ya oda yeter..Artık acabalar yok dostum, bebenin içinde "ıssız adam 2" yaşıyormuş bilemedik..Pardon dostlar..
Sevgiler
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder