19 Ağustos 2011 Cuma

sinek olsam, uçsam konsam..

hayatım boyunca karşılaştığım her olayda hep aynı şeyi düşündüm, ben arkamı döndüğüm anda arkamdaki ne düşünür hakkımda, ne söyler..Bir sinek olsam, uçup omzuna konsam, duysam tüm konuşmalarını ama aklından geçirdikleriyle birlikte..Özellikle erkek arkadaşım söz konusu ise..Acaba beni aldatıyor mu, karşıdaki kız hakkında ne düşünüyor, aklından geçirdiği kimse var mı, eski sevgilisini mi özlüyor,kısacası iç dünyasında neler yaşıyor en büyük meraklarımdandı..Ta ki bugüne kadar daha doğrusu dün'e kadar..Onun evinde yanlız olmak ne demek, istediğin kadar karıstır..Kimse bana yok özelidir ben karıştırmam, yok ayıptır ben yapmam demesin,sevgilinizin kocanızın beş dakka başını boş bıraktığı telefonlarını bile bes saniyede irdelemiyor musunuz? Ki onlar tuvalete bile telefonlarıyla giderken..Neyse işte böyle bir şans yakaladım diyelim.Olay ilk başta karşıma çıkan dijital çerçeveyle başladı, açtım içinde resim yok, daha sonra bulduğum hafıza kartıyla çerçevenin DNA'sı tutunca (Kanıt dizisinden alıntı) hemen izlemeye başladım slaytları..Bir kızla itiraf edeyim güzel bir kızla çekilmiş onlarca fotoğraf, ailesinin, kankalarının bütün eşinin dostunun bulunduğu kareler..Sadece seni tanıştırdığını iddia ettiği isimler..Tabi o sırada bu resimlerin etkisiyle dizlerde başlayan çözülmeler, ellerde uyuşmalar..Durun daha bitmedi...O da ne evde unutulmuş bilgisayar..Elimi bilgisayara götürürken kadınların "ben bilmeyeyim de ne yaparsa yapsın" cümlesi ölüyordu içimde..Evet tabiki önce resimleri araştırmaya koyuldum.Yine aynı kız, Allah'ım onu seviyor sanırım derken gözüme resmin çekildiği tarih ilişti.Biz tanışmadan önce oh çok şükür derken tabi ki şu soru beyinde zonklamaya başlar "e neden hala resimlerini saklıyor :( " Derken bu kadar üzülmene gerek olmadığını ispatlayan diğer kızların resimleri, ben sayamadım..Gördükçe daha da karıştırmak ister ya insan alınan dosyaları ziyaret etmek geldi içimden..Bir insan msn geçmişini neden saklar, alınan dosyalarında neden olur? Neyse tabi ki orada on beş ayrı kıza yazdığı tüm cümleleri okudum, ne kadar da benimkilere benziyorlar..Bakkala gitmiş oradaki kızın  msn'i ve konuşmaları, alışverişe gitmiş tezgahtar kızla arayı tutmuş..Yazılar seviyesizlikten ölüyor ve büyük çoğunluğu cinsel içerikli..Bu dünyada anlamadığım tek şey bir kız kendine bu şekilde davranılmasına yada yaklaşılmasına nasıl ve neden izin verir?? Elbette bütün yazıları bu modda değildi, kimilerine ilan-ı aşk etmiş, kimilerine bana yaptığı gibi uzunca mektuplar göndermiş, baya emek harcamış, mesela bana aldığı setten bir tanesine daha almış,o da saklıyormuş meğerse..Neyse bir saf ben değilmişim diye sevinirken buldum kendimi o evde..Son mu nasıl,bu sefer öncekilerden ayrı bir şeyi denedim..Sessizliğimi korudum, asaletimden ödün vermedim, çıktım gittim tamam farkında olmadan sehpayı kırmış, hafıza kartını parçalamış olabilirim.Ama anlamayacağı şekilde bıraktım her şeyi..Yıllardır merak ettiğim o iç dünyadan şuanda nefret ediyorum..Meğer içleri pislik doluymuş adamların, neyse sonunda öğrendim ya oda yeter..Artık acabalar yok dostum, bebenin içinde "ıssız adam 2" yaşıyormuş bilemedik..Pardon dostlar..
Sevgiler

25 Temmuz 2011 Pazartesi

Bana Öyle Bakma..

Merhaba,

Farkettim ki aylar, yıllar geçmiş neredeyse yazmayalı..Hayat  yakanızın neresinden tuttu,nereye savurdu bilemiyorum ama benim hayatımda sağlam değişimler mevcut.Mesela iş yerimi değiştirdim, hatta sektörümü bile..Yaşadığım yeri değiştirdim.Yeni bir iş hayatı, yeni bir ortam, yeni arkadaşlar, yeni bir ev ...

Beni bıraktığınız günden beri verdiğim hiç bir sözü tutamadığımı da gördüm önceki yazılarımı okuyunca.İlk hali son hali olamadım malesef. O aptalı aklımdan, kalbimden hayatımdan çıkaracaktım, olmadı.Ama bir arpa boyu kadar olsa da az bir  yol aldım.Ona gördüğü maviyle,gerçek mavinin farkından bahsettim mesela.Gözlerinin içine bakıp sadece susmayı becerebilen ben, bu hayattan ne beklediğimi söyledim açık açık:) "Bana öyle bakma" bu cümle yapı itibariyle dramatik anlamlar taşısa da öyle değil arkadaşlar bu "maymun gözünü açtı" cinsiydi bu sefer tamamen..

Ben bu yeni akım erkekleri ben anlamıyorum arkadaşlar.Ben lisedeyken hatırlıyorum, erkekler kızların peşinden koşar, çiçekler yolar , kapılarında yatar, kavga eder, kıskanır yani kısacası adam gibi adamlardı. Zamane erkeklerine gerçekten bir haller gelmiş.Daha en başında beğendikleri kıza "yani işine geliyorsa yae" moduyla yaklaşıyorlar,sonrasında hikayeler hep aynı bir sure rutin görüşmeler, ardından manasızca ortadan kaybolan erkekler ve bir son yazamayacağmız hikayeler.."Ne oldu, neden bitti? " vallahi bilmiyorum ki bir şey de yoktu aslında..Bu cevapları o  kadar çok duyuyorum ki..Kızların gözleri hep soğuk ve yağmurlu , şaşkın.Gerçek aşklar eskidenmiş arkadaşlar..Aslında çok eski de değil yetmiş sekiz kuşağındaki adamlara yetişseydik o da yeterdi..Yetişemedik..

Şimdi bunlardan neden bahsediyorsun durduk yere demeyin yaşadık ki yazıyoruz..Benim de başımda bu gillerden var lakin bir değişik boyutu..Evet anlamsızca kayboluşlar var, tanıma uyuyor ama bu Bumerang gibi, atıyorsun geri geliyor..Kurtuluş belli ama ya işime gelmiyor yada ben beceremiyorum, bunu henüz çözemedim..

Neyse cancağızlarım kısaca ruh halimi anlamak isterseniz "Sana bir söz yazdım bugün, yolladım rüzgarla, içinde gözyaşı vardı, küçücük bir kadınla,çaresiz içimdeki çocuk bir günah gibi hep suçlu, senin hala gözlerin soğuk ve yağmurlu,içimde her gün ölen umutlar var."Bu ruh halini anlayacak erkek bir adım geri gelsin..

4 Ocak 2011 Salı

yeni yıl yeni yıl yeni yıl....

Yeni yıla eski sevgilin ve yeni sevgilisiyle aynı ortamda girmek herkesin başına gelemez lütfen tebrik ediniz.2010 yılı bana kazık atma olayını bırakın son günü son dakikasına kadar kullandı..Karşımda eski sevgili;onun yeni sevgilisi, ortak arkadaslar, ben ve sınırsız kız arkadaşlarım hep beraber yeni bir yıl kutladık.Ama ne yalan söleyim hiçbir şey yıldıramadı beni , eğlenmemi engelleyemedi.Bu yılı iyi karşılayamamış olsak da mutlu bir sene yaşamamış olsak da çok güzel uğurladık..Yeni yılın ilk günleri de beklenmedik süprizler vermeye başladı bana..Hissediyorum güzel bir yıl olucak, belli başlangıçlar güzel sonlar olucak..Kadere inanıyorum olacak olacak..

Detaylar yakında..